Doa Rabitah

Ya Allah... Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui Bahwa hati-hati ini telah berkumpul untuk mencurahkan mahabbah kepadaMu, Bertemu untuk taat kepadaMu, Bersatu dalam rangka menyeruMu, Dan berjanji setia untuk membela syariatMu, Maka kuatkanlah ikatan pertaliannya... Ya Allah... Abadikanlah kasih sayangnya, Tujukkanlah jalannya, Dan penuhilah dengan cahayaMu yang tak akan pernah redup, Lapangkanlah dadanya dengan limpahan iman dan keindahan tawakal kepadaMu, Hidupkanlah dengan ma'rifahMu, Dan matikanlah dalam keadaan syahid dijalanMu... Sesungguhnya Engkau sebaik-baik pelindung dan sebaik-baik penolong.

Saturday, January 22, 2011

Assalamualaikum dan salam satu ummah kepada semua pihak yang terus menyokong In-Soft selama ini. Alhamdulillah, In-Soft kembali bertenaga dengan muka-muka pelapis yang baru. Dengan azam dan semangat baru, kami akan terus berjuang memperhebatkan usaha-usaha dakwah dan pentarbiyahan di bumi UiTM Johor ini. Insyaallah In-Soft akan mengadakan MALAM TAUTAN UKHWAH untuk sesi 2011 seperti butiran berikut:

TARIKH: 23 JANUARI 2011
TEMPAT: SL 007
MASA: 9 MALAM

Dijemput kepada semua keluarga In-Soft samada yang baru atau lama untuk sama-sama memeriahkan majlis ini. Semoga ukhwah kita terus kuat dan mantap untuk terus bersama-sama dalam wadah ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails