Doa Rabitah

Ya Allah... Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui Bahwa hati-hati ini telah berkumpul untuk mencurahkan mahabbah kepadaMu, Bertemu untuk taat kepadaMu, Bersatu dalam rangka menyeruMu, Dan berjanji setia untuk membela syariatMu, Maka kuatkanlah ikatan pertaliannya... Ya Allah... Abadikanlah kasih sayangnya, Tujukkanlah jalannya, Dan penuhilah dengan cahayaMu yang tak akan pernah redup, Lapangkanlah dadanya dengan limpahan iman dan keindahan tawakal kepadaMu, Hidupkanlah dengan ma'rifahMu, Dan matikanlah dalam keadaan syahid dijalanMu... Sesungguhnya Engkau sebaik-baik pelindung dan sebaik-baik penolong.

Saturday, March 7, 2009

Imbasan Program " CTSM"

Program “Cintai Tuhan Sayangi Manusia” baru melabuhkan tirainya tepat jam 12.00 malam pada 5hb yang lalu. Sambutan amat memberansangkan walaupun program yang IN-SOFT anjurkan pada kali ini bertindih dengan program unit kaunseling yang diadakan di Dataran Masjid As-Syakirin. Tahniah dan terima kasih diucapkan pada semua yang terlibat dalam menjayakan program in. Program ini dirasmikan oleh penasihat IN-SOFT sendiri Ust. Lokman.

Agak sedikit kelewatan dalam memulakan program seperti waktu yang ditetapkan tetapi semuanya berjalan lancar walaupun banyak kali kami menghadapi masalah teknikal. Alhamdulillah segalnya dapat diatasi. Penghargaan khas buat semua yang berusaha membetulkan masalah LCD dan Mic.

ikhwah insoft bersama dengan tetamu jemputan kumpulan aremean

pengacara yang dijemput khas

akhwat in-soft disebalik tabir

kumpulan aremean menjamu selera bersama ustaz Lokman

Agak lambat juga promosi bagi program cintai tuhan sayangi manusia ini, disebab beberapa masalah yang tidak dapat dielakkan. Banner program juga agak lambat digantung disekitar UiTM, namun kami amat bersyukur program yang dijalankan ini mendapat sambutan yang amat menggalakkan.

antara hadirin yang hadir

akhir sekali, setinggi-tingi terima kasih atas kerjasama semua pihak..
perjuangan ini tidak akan terhenti, moga ada yang menyambungnya demi janji sebuah kemenangan yang pasti..

Ana tinggalkan sahabat-sahabat semua dengan salah satu montaj yang ditayangkan pada program ini...SPECIAL REQUEST buat semua sahabat-sahabat insoft..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails